Mittwoch, 10. April 2013

Τα Γερμανικά μπήκαν τυχαία στη ζωή μου το καλοκαίρι της Γ' Γυμνασίου. Μέσα σε ένα χρόνο τα είχα μισήσει! Έχω όμως μια μαμά που έχει σύνθημα στη ζωή της  "ό,τι ξεκινάμε, δεν το αφήνουμε στη μέση". Έτσι λοιπόν έπρεπε να βρω ένα τρόπο να τα αγαπήσω...

Το χειμώνα της Α' Λυκείου ανακάλυψα τα Αρχαία και τα Λατινικά ως γνήσια Τριτοδεσμίτισα....και τότε έγινε η μεγάλη αποκάλυψη! Από τοτε και στο εξής τα Γερμανικά έγιναν η μεγάλη μου αγάπη και ακόμη διαπιστώνω πόσα πολλά έχω να μαθω για την γλώσσα που έγραψαν και μεγαλούργησαν άνθρωποι της επιστήμης, του πνευματος και της μουσικής.

Η απόφαση μου να σπουδάσω Γερμανική Φιλολογία με οδήγησε, μετά την παταγώδη αποτυχία στις Πανελλήνιες του 1998 με θέμα έκθεσης "το γέλιο", στο Göttingen της Γερμανίας. Εκεί ξεκίνησα να σπουδάζω στο Georg - August - Universität το εαρινό εξάμηνο του 1999 και στη συνέχεια οικογενειακοί λόγοι με οδήγησαν στο Ruhr Universität Bochum. Εκεί τέλειωσα τις σπουδές μου το 2006 με εξειδίκευση στην Germanistische Linguistik παίρνοντας τον βαθμό της Magistra Artium.

Οι σπουδές ήταν δύσκολες, απαιτητικές και κουραστικές. Οι άνθρωποι λογιώ λογιώ, όπως παντού άλλωστε. Οι εμπειρίες - θετικές και αρνητικές - πάντα πολύτιμες. Επέστρεψα στην Ελλάδα γιατί είχα κουραστεί να σπουδάζω, ήθελα να δουλέψω, να είμαι ανεξάρτητη και να έχω επαφή με τα παιδιά. Πιστεύω σε αυτά, ακόμα και όταν αυτά τα ίδια δεν πιστευουν στον εαυτό τους.

Δραστηριοποιήθηκα στον ιδωτικό τομέα, καθώς σε χρόνο dt απέκτησα ένα Κ.Ξ.Γ. Από το 2007 έως και το 2011 ζήσαμε με τα παιδιά υπέροχες εξεταστικές περιόδους, μοναδικά ταξίδια σε Berlin - Hannover - Düsseldorf - Köln - Hamburg κτλ, καταπληκτικά πάρτυ και έκανα πολλούς φίλους. Η οικονομική κρίση ωστόσο ανάγκασε όλους μας να "μαζευτούμε" οικονομικά, έτσι και εγώ έκλεισα το φροντιστήριο. Το όνομα όμως "Γερμανικά Ρηγάκη" έμεινε, γι αυτό δεν είχα άλλο όνομα να δώσω σε αυτό το blog.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen